شرح وظایف دفتر مرکزی حراست

[list icon=”momizat-icon-checkmark” ]حفظ سلامت مجموعه اداري سازمان متبوع و صيانت از ادارات تابعه و کارگزاران در برابر تهديدات و آسيب هاي امنيتي؛,تعيين مشاغل حساس محيط بر اساس خط مشي اعلامي از سوي وزارت اطلاعات و اعلام نظر براي انتصاب کارکنان؛,پيش بيني و پيشگيري از تحريکات ضد امنيتي ( از قبيل: تجمع، تحصن، اعتصاب، اغتشاش و تظاهرات ) در محيط تحت پوشش با هماهنگي وزارت اطلاعات؛,ايجاد شبکه جمع آوري خبر، ستاد خبري و صندوق پستي؛,حفاظت از تأسيسات طبقه بندي شده به منظور جلوگيري از بروز خطرات و تهديدات امنيتي و بالا بردن ضريب امنيتي سازمان؛,تهيه طرح هاي حفاظتي و صدور دستورالعمل هاي امنيتي لازم و نظارت بر اجراي آنها در زمينه هاي حفاظت تأسيسات و اسناد طبقه بندي شده؛,ارائه خدمات آموزشي و توجيه مديران و کارکنان در ابعاد حفاظتي و اطلاعاتي در قالب کلاس هاي آموزشي و توجيهي، تهيه جزوات، فيلم؛,ايجاد دبيرخانه و بايگاني محرمانه به منظور دريافت، ثبت و صدور کليه نامه هاي طبقه بندي شده سازمان (کشف رمز، تلگراف، تلکس، فاکس) و نظارت بر تغيير و تعويض به موقع و ارائه توصيه هاي لازم به منظور کشف آنها؛,نظارت و کنترل تردد کارکنان و مراجعان به تأسيسات و اماکن طبقه بندي شده؛,راه اندازي، هدايت و ايجاد هماهنگي و نظارت بر حسن انجام کار حراست هاي تابعه در مرکز و استان ها و برگزاري گردهمايي ها، برنامه هاي آموزشي، حضور در مراکز تابعه براي هدايت و ارتقاء کيفي حراست هاي تابعه؛,صدور کارت شناسايي و مجوز تردد و رعايت تدابير لازم به منظور پيشگيري از هرگونه سوء استفاده و جعل؛[/list]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *