۱۳۹۸/۰۱/۰۶

مشاوره مالیاتی آنلاین

مشاوره مالیاتی آنلاین

مالیات مشاوره-آنلاین

برای اخذ مشاوره مالیاتی آنلاین فقط کافی است تا با شماره زیر از طریق  واتس اپ تماس حاصل فرمایید

۷۰۷۰۲۰۹۷ – ۰۲۱

یک خبر خوب که به تازگی به خدمات آقای مالیات اضافه شده است و آن هم راه اندازی سیستم از من بپرس؟ می باشد که شما عزیزان می توانید از این طریق نیز سوالات خود را مطرح نمایید.

 می توانیدجهت دریافت پاسخ مستقیم به سایت وکیل مالیات نیز  مراجعه نمایید

36 ديدگاه

  1. 1
    Avatar

    امیرشریعتی

    خانمی دارای سه فرزند پسر و یک دختر که همسرشان نیز در قید حیات هستند در سال ۱۳۸۵ فوت نموده اند
    در خصوص اظهارنامه مالیات بر ارث و پرداخت مالیات بر ارث تا سال ۱۳۹۷ هیچ اقدامی انجام نگرفته است
    از ایشان یک آپارتمان به ارث مانده است که در سال ۱۳۸۵ ارزشی حدود ۹۰ میلیون تومان و اکنون ارزشی حدود ۲۵۰ میلیون تومان دارد.
    سوال اینکه
    مالیات بر ارث اکنون به چه نحوی محاسبه خواهد شد و مبنای ارزشگذاری ملک چه زمانی می باشد؟
    جریمه های ناشی از عدم اظهار و عدم پرداخت مالیات به چه میزان خواهد بود؟
    آیا امکان بخشودگی جرایم وجود دارد؟ به چه میزان؟
    در چه صورت امکان تقسیط مالیات میسر است

    با تشکر از جنابعالی

    ۴
    پاسخ
    1. 1.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام و عرض ادب خدمت شما
      در ارتباط با پرونده تون، موارد زیر به عرض می رساند:
      ۱) بدلیل اینکه تاریخ فوت قبل از سال ۱۳۹۵ می باشد، این پرونده مشمول مقررات قانون مالیات بر ارث قدیم بوده و مبنای ارزش گزاری روی ماترک، مبلغ آن حین الفوت می باشد.
      یعنی ارزش آپارتمان به تاریخ فوت ملاک عمل دارایی می باشد.
      ۲) بدلیل اینکه وراث از طبقه اول هستند، نرخ مالیات بر ارث نسبت به سهم الارث به قرار زیر است:
      تا مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۵%
      تا مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نسبت به مازاد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۱۵%
      تا مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نسبت به مازاد ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۲۵%
      نسبت به مازاد ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۳۵%

      ۳) جریمه عدم ارسال اظهارنامه مطابق ماده ۱۹۲ قدیم معادل ۱۰% بوده که غیر قابل بخشودگی می باشد.
      ۴) امکان تقسیط مالیات نیز برابر ماده ۱۶۷ وجود دارد.

      ۳
      پاسخ
  2. 2
    Avatar

    وحيد

    سلام. بنده یک واحد اداری دارم که تا پایان سال ۹۴ آنجا فعالیت داشتم. مالیات سال ۹۴ رو هم پرداخت کرده ام. برای سال ۹۵ هم اظهارنامه عدم فعالیت و نامه عدم فعالیت را روی پرونده گذاشته ام. و اداره مالیات را مطلع نموده ام. در حال حاضر هم دفتر را اجاره داده ام. آیا برای سال ۹۶ هم باید اظهارنامه عدم فعالیت را ارسال کنم یا دیگر نیازی نیست؟

    ۱
    پاسخ
    1. 2.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام و عرض ادب
      وقت شما بخیر
      در حالت کلی پیشنهاد میکنم که اگر به هر دلیلی فعالیت خودتون رو در ادامه نمیدین، پرونده مالیاتی خودتون رو ببندین و مراتب را طی نامه ای به حوزه مالیاتی هم اعلام کنید.
      حال اگر پرونده خودتون رو نبستین، اظهارنامه صفر ارائه بدین و در اولین فرصت، پرونده خودتون رو ببندین.
      اگر سوالی بود با شماره ۶۶۴۹۰۷۶۳ – ۰۲۱ تماس بگیرید.
      با تشکر
      آقای مالیات

      ۱
      پاسخ
  3. 3
    Avatar

    جواد گودرزی

    سلام.اینجانب درسال۷۷یک شرکت آسانسور راه اندازی کردم وحدودیکسال بعدبه علت نچرخیدن چرخ شرکت آن رامنحل کردم.
    حالاپس از۲۰سال فهمیدیم بدهی مالیاتی داریم پس ازمراجعه به اداره مالیات گفتندیک میلیون ودویست وهفتادوچهارهزارتومان اصل مالیات بوده وجریمش حدودهفت میلیون وهفتصدتومان میباشد(درصورتی که ماازاصل مالیات هم خبر نداشتیم)باهزارخواهش وتمنا گفتنداصل مالیات ومبلغ دومیلیون هم بابت جریمه پرداخت کنید.ماهم اصل مالیات ودومیلیون جریمه راپرداخت کردیم.
    گذاشتن مامبلغ راپرداخت کنیم وچیزی نگفتن اما۲ساعت بعدازپرداخت مالیات وجریمه به بنده تلفن کردن وگفتن اشتباه شده مبلغ اصل مالیات۳میلیونو۷۰۰هزارتومانه.به علاوه۲۱میلیون جریمه.باتوجه به وسع مالی بنده که فقط مبلغ یک میلیونوصدهزاتومان حقوق بازنشستگی دارم ومبلغ پرداختی راهم باقرض پرداخت کردم وتوانایی پرداخت این مالیات راندارم(باتوجه به رفتارناجوانمرانه کارمند اداره مالیات وکلک زدنشان)چکاربایدبکنم.
    ممنون میشم سریع جواب منو بدید…. باتشکر

    ۱
    پاسخ
    1. 3.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام و عرض ادب
      وقت شما بخیر
      گاهاً پیش میاد مواردیکه اشتباه در محاسبات صورت گرفته و مجدداً به مؤدی اعلام میشه.
      اقدامی که شما باید انجام بدین:
      یک نامه تنظیم کنید و تقدیم حوزه مالیاتی نمایید؛ مبنی بر اعلام کتبی ریز محاسبات و بدهی های شما و استناد کنید به ماده ۲۳۷ ق.م.م و بند ۳۵ آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۲۱۹ ق.م.م
      بعد از ارائه کتبی این نامه، حوزه مالیاتی موظف هست که مبنای محاسبات رو در اختیار شما بذاره.
      بعد از مشاهده گزارش رسیدگی، اقدامات بعدی شما اعلام می گردد.
      برای مراحل بعدی با ما در تماس باشید.
      ۶۶۴۹۰۷۶۳ – ۰۲۱

      با تشکر
      آقای مالیات

      ۲
      پاسخ
  4. 4
    Avatar

    مجید

    با سلام : بنده از سال ۹۳ تا سال ۹۶ مبلغی به اداره مالیات بابت یک باب مغازه اجاری که کتاب فروشی می باشد بدهکار هستم و توان پرداخت آن را در حال حاضر ندارم
    و صاحب ملک مغازه اش را می خواهد تحویل بگیرد و مبلغ ۳ میلیون تومان پول پیش بنده می باشد . آیا اداره مالیات می تواند یک برگه تسویه حساب به بنده بدهد تا من بتوانم پول پیش مغازه ام را تحویل بگیرم . و حساب کتاب من بماند با اداره مالیات تا به صورت اقساط پرداخت کنم . لطفا من را راهنمایی کنید مغازه من در جنوب شهر است و مبلغ حدود ۸/۵۰۰/۰۰۰ تومان مالیات برای من صادر کرده اند خواهشا من را راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ
    1. 4.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام وقت بخیر
      خیر متاسفانه این امکان وجود ندارد
      با تشکر آقای مالیات

      پاسخ
  5. 5
    Avatar

    افشین

    با سلام من ۳ دانگ از یه مغازه شریک هستم که مغازه را اجاره دادهایم و خودم در شرکتی به صورت پاره وقت مشغول به کار هستم و بیمه ام نیز پاره وقت رد میشود و به دارایی نیز رد میشود ولی چون حقوقم کم اسن مالیاتی به ان تعلق نمیگیرد حال میخواستم بدانم که بابت مالیات بر اجاره میتوانم از ماده ۵۷ استفده کنم

    پاسخ
    1. 5.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام و عرض ادب
      مطابق قانون، هر فرد فقط مجاز به استفاده از یک معافیت است.
      پس قانوناً نمی توانید

      پاسخ
  6. 6
    Avatar

    سحرشريعت

    باعرض سلام وخسته نباشید
    من اظهارنامه که ارسال کردم فقط فروش روواردکردم .اصلاح امکان دارد؟واینکه اگرامکانش هست چطوری

    پاسخ
    1. 6.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام و عرض ادب
      احتراماً می تونید با عنایت به ماده ۲۲۶ ق.م.م اظهارنامه اصلاحی خودتون رو ارئه بدید.
      فقط باید توجه داشته باشید که بخشنامه ۲۰۰/۱۲۳۱۹ مورخه ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ معروض می دارد:
      نظر به سؤالات و ابهامات مطرح شده در خصوص اظهارنامه اصلاحی موضوع تبصره ماده ۲۲۶ قانون مالیاتهای مستقیم، که مقرر می دارد:

      ” به مؤدیان مالیاتی اجازه داده می شود در صورتیکه به نحوی از انحاء در اظهارنامه یا ترازنامه یا حساب سود و زیان تسلیمی از نظر محاسبه اشتباهی شده باشد، با ارایه مدارک لازم ظرف یک ماه از تاریخ انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه نسبت به رفع اشتباه اقدام و اظهارنامه یا ترازنامه یا حساب سود و زیان اصلاحی را حسب مورد تسلیم نماید و در هر حال تاریخ تسلیم اظهارنامه مؤدی تاریخ تسلیم اظهارنامه اول می باشد”

      بنابراین به منظور وحدت رویه اجرائی مقرر می گردد:

      ۱- با توجه به صراحت تبصره مذکور مبنی بر تسلیم اظهارنامه اصلاحی از تاریخ انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه به مدت یک ماه،هر گونه اظهارنامه تسلیمی قبل از انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه به عنوان اظهارنامه اصلی تلقی و آخرین اظهارنامه تسلیمی در موعد مقرر که با رعایت مقررات تسلیم شده باشد به عنوان اظهارنامه اصلی ملاک رسیدگی خواهد بود.

      ۲- چنانچه مؤدی پس از انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه نسبت به تسلیم اظهارنامه اصلاحی در مهلت مقرر قانونی اقدام نموده باشد،در صورتی که مغایرت ارقام اظهارنامه اصلاحی مذکور در مقایسه با آخرین اظهارنامه تسلیمی در مهلت مقرر،ناشی از نتیجه ثبت سند حسابداری اصلاحی یا رویداد مالی پس از تسلیم اظهارنامه اصلی در دفاتر قانونی مؤدی نباشد، به عنوان اظهارنامه اصلاحی موضوع تبصره ماده ۲۲۶ قانون مذکور قابل قبول خواهد بود.

      پاسخ
  7. 7
    Avatar

    محمد زمانی

    سلام و عرض ادب
    من به تازگی یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت کردم به آدرس خونه خودم و الان تمام مراحل ثبت شرکت انجام دادم الان تو مرحله ای که باید امور مالیاتی ثبت نام کنم رئیس امور مالیاتی شرق تهران میگه باید ملکت تجاری یا اداری باشه یا پایانه کار خونت داخلش نوشته باشه ملک اداری است
    من خونه خودمم رهن شرکتم کردم با کد رهگیری داخلشم نوشته ملک اداری است ، الان من باید چکار کنم بخش نامه ای وجود داره که این حرفو میزنه

    با تشکر از جنابعالی

    پاسخ
    1. 7.1
      Avatar

      مشاور مالیاتی

      با سلام خدمت اساتید محترم

      شما میتونید ادرس منزل رو به عنوان ادرس قانونی معرفی کنید به شرطی که زمان مراجعه بازرس مالیاتی فضای اداری رعایت شده باشد در ضمن برای تشکیل پرونده و تعیین حوزه باید اجاره نامه رسمی ( هلو گرام دار) بنام شرکت داشته باشید

      موفق باشید

      پاسخ
      1. 7.1.1
        فرشید رستگار

        فرشید رستگار

        سلام و عرض ادب.
        مرسی از بیان نظرتون

        پاسخ
  8. 8
    Avatar

    سالار

    باسلام
    ما یک شرکت تعاونی تولید و توزیع محصولات کشاورزی هستیم
    حالا یک وامی از بانک کشاورزی داریم میگیریم جهت بسته بندی محصولات خودمون مثل چای و برنج و …
    این وام از طرف بانک مستقیم به حساب شرکت سازنده ی دستگاه واریز میشه و بالای ۲۰۰میلیون هست ، خواستم بدونم که به ماهم که تولید کننده و فراوری کننده محصولات کشاورزی هستیم مالیات بر ارزش افزوده تعلق میگیره؟
    یعنی روی مبلغ خالص دستگاه ها باید ۹% مالیات بر ارزش افزوده هم روی فاکتور بپردازیم به شرکت؟؟
    سپاس فراوان

    ۱
    پاسخ
    1. 8.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام و عرض ادب

      پاسخ شما را در اولین قسمت ” از من بپرس ” داده ایم:

      https://mrtax.ir/ZSuWM

      پاسخ
  9. 9
    Avatar

    حسین خان مرادی

    سلام
    شرکتی بخاطر شرایط دریافت تسهیلات بانکی در مقطعی مجبور شده سرمایه ثبت شده خود را افزایش کلانی بدهد و اکنون بنا به دلایلی میخواهد سرمایه خود را کاهش دهد چند سوال اساسی در ذهن بنده متصور است.
    ۱- آیا مکان کاهش سرمایه از نطر قانونی امکان پذیر است ؟
    ۲- در صورت ممکن بودن پیامدهای منفی این کاهش سرمایه در آینده چه خواهد بود؟
    ۳-شرکت مورد نظر در حال حاضر زیان ده است آیا کاهش سرمایه میتواند بر فعالیت آن تاثیر گذار باشد؟
    ممنون میشوم اگر به سوالات فوق در اسرع وقت جواب دهید.

    پاسخ
    1. 9.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام و عرض ادب

      پاسخ شما را در اولین قسمت ” از من بپرس ” داده ایم:

      https://mrtax.ir/ZSuWM

      پاسخ
  10. 10
    Avatar

    علیرضا محمودی

    سلام
    به تازگی در یک شرکت تاکسی اینترنتی ثبت نام کردم ، ماشینی که برای این منظور ثبت نام کردم ، بنام خودم نیست ،بنام برادرم هست، ماشین دیگری بنام خودم دارم که از آن برای تاکسی اینترنتی استفاده نمی کنم، حالا سوالم این است که طبق قانون تاکسیرانان که اگر مالک بیش از یک خودرو باشند باید مالیات دهند ، آیامن نیز مشمول مالیات می شوم یا نه ؟متشکرم

    پاسخ
  11. 11
    Avatar

    مهدی

    با سلام و احترام
    من در حال حاضر صاحب یک شرکت سهامی خاص هستم و قصد ثبت یک شرکت دیگر را دارم . می خواهم در همین مکان شرکت فعلی برای شرکت جدید هم آغاز به فعالی کنم آیا از لحاظ بحث مالیاتی و دریافت کد اقتصادی برای شرکت جدید با توجه به مشترک بودن یک آدرس برای دو شرکت مشکلی به وجود نمی آید .لازم به ذکر است شرکت اول کد اقتصادی دریافت نموده است .
    با سپاس
    سلیمانیه

    پاسخ
  12. 12
    Avatar

    Alialavia11@yahoo.com

    با سلام
    سلام سال گذشته از اداره مالیات برا منم دعوتنامه اومد بیاید به دلیل داشتن نماد اعتماد الکترونیکی برای سایت تشکیل پرونده بدید. رفتم گفتم اصلا سایت من درامد نداشته و یه پروژه دانشجویی بوده. کل پرینت حسابم که به درگاه بانک وصل بودم براشون با مهر بانک بردم که توی ۵ سال کلا ۵ میلیون تومن گردش بوده اونم توسط خودم برا اینکه درگاه بانکیم بسته نشه. چون مرتب باهام از بانک تماس میگرفتن اگه تراکنش نداشته باشی درگاهو میبندیم.
    حالا میخواستم بدونم ایا با اینکه پرینت بانک رو بهشون دادم و کلش ۵ میلیونم نشده بازم مالیات برام میبندن؟
    و اینکه چه کارکنم کلا از لیست اداره مالیات در بیام؟ اگه نماد رو تمدید نکنم از لیست اداره مالیات در میام؟
    و اینکه ایا باید اظهار نامه هم پر کنم؟

    پاسخ
  13. 13
    Avatar

    علی داودی

    سلام وقت بخیر …بنده با شرکتم اولین کارم رو به مبلغ ۲۴ میلیون تومن در تابستان از شرکت نفت گرفتم اون موقع اداره مالیات یک برگ عدم مشمولیت به من داده و من دیگه دنبالش نرفتم چون بهم گفتن اولین کار شامل معافیت میشه و حالا توی ابان ماه میخوام دومین کارم رو بگیرم که ازم درخواست گواهی ارزش افزوده خواستن میخواستم بدونم آیا چون بنده برای ثبت نام گواهی ارزش افزوده تا الان اقدام نکردم مشکلی برام پیش میاد یا ن …و اینکه برای دوره تابستان اظهارنامه ارزش افزوده ارائه ندادم …ممنون میشم توضیح بهم بدین

    پاسخ
  14. 14
    Avatar

    افشین

    سلام من در شرکتی کار میکنم در بعضی بدلیل نداشتندفاکتور رسمی در زیر فاکتورها نام و کد ملی من درج میگردید ایا سایتی هست با درج نام و کد ملی کسی بفهمه بدهی مالیاتی داره اگر خیر چگونه میتوان اطلاع پیدا کرد
    از همکاری شما سپاسگزارم

    ۲
    پاسخ
  15. 15
    Avatar

    مولوی

    با سلام
    در صورتیکه حجم معاملات تجمیعی اعلام شده بیش از ۱۰٪ کل معاملات باشد چه خواهد شد؟ آیا مشمول جرائم خواهد بود و چقدر؟

    پاسخ
  16. 16
    Avatar

    مینا محمدی

    با سلام
    شرکتی در آذرماه۹۷ تاسیس گردیده است که منزل شخصی را به عنوان محل کار در نظرگرفتند تا شرایط ثبت شرکت انجام گیرند حال با این اوصاف موقعیت اجاره محل کار چگونه است؟
    مالک این محل پدر مدیر عامل می باشد

    پاسخ
  17. 17
    Avatar

    محسن

    سلام و عرض ادب
    این جانب به نمایندگی از یک شرکت سهامی خاص برای عضویت در هییت مدیره یک شرکت تولیدی معرفی و بمدت ۲ سال در آن شرکت عضو غیر موظف بودم .متاسفانه مالیات ارزش افزوده در این مدت پرداخت نشده و اداره مالیات برای بنده و کلیه اعضائ هیئت مدیره اخطار مالیاتی فرستاده است .
    سئوال من این است که آیا بنده مسئول هستم یا شرکتی که من نماینده حقوقی آن بوده ام .
    لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه می شود موضوع را حل کنیم .

    پاسخ
  18. 18
    Avatar

    محمدیان

    سلام خسته نباشید
    برای پرداخت حق تمبر سرمایه آگهی های تاسیس در سایت ssaa.tax.gov.ir نیاز هست که شناسه یکتای اداره کل ثبت شرکتها وارد شود
    این شناسه را از کجا باید بیاریم؟
    تشکر

    پاسخ
  19. 19
    Avatar

    میثم زندی

    با سلام و عرض ادب
    احتراماً اینجانب مغازه ای در همدان دارم که به شغل خدمات تایپ مشغول هستم در سال ۱۳۹۵ یک برگه مالیات به مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰تومان برای بنده به دلیل اینکه فرم اظهارنامه مالیاتی را در سال ۹۳ تکمیل ننموده ام ارسال شده به اداره مالیات مراجعه کردم و برگه مالیات سال ۹۳ را به ایشان دادم ولی آن برگه را قبول نکردند به بهانه اینکه شماره کلاسه پرونده را اشتباه وارد نموده ام از سه بار اعتراض خود نسبت به رای استفاده نمودم که هیچکدام مورد قبول اوقع نشد. در نهایت با تکمیل کرده دقیق پرونده آن را به شورای عالی مالیاتی پست کردم. که تاکنون جوابی پس از یکسال به بنده یا اداره دارایی ابلاغ نشده. اما از اداره دارایی شهر با بنده تماس گرفته شده که باید مبلغ دارایی را بپردازی، به اداره مراجعه نمودم و گفتم بنده پرونده اعتراض به رای در جریان دارم و و هنوز جوابی از شورای عالی مالیاتی به اینجانب ارسال نشده، به من گفتند که باید مالیات را بدهی چون اگر می خواست جوابی بیاید تا الان می آمد و همچنین اینجانب را تهدید به جریمه ی دو برابر نیز نموده اند، لطفاً بفرمایید چه باید بکنم. متشکرم

    پاسخ
  20. 20
    Avatar

    مرتضی

    سلام.معاملات فصلی را باید چگونه اعلام کنیم؟آیا فقطخرید هایی که ارزش افزوده دارند اعلام باید شد؟

    پاسخ
  21. 21
    Avatar

    هومن

    با سلام و عرض ادب
    شرکت ما در سال ۹۴ هیچگونه فروشی نداشته و عدم فعالیت اعلام داشته است . (‌اظهارنامه ارایه نگردیده)
    ضمنا تمام اسناد هزینه و .. را در دفاتر قانونی خود ثبت و نگهداری کرده است . اداره دارایی فاکتور خرید اشتراک اینترنت را که نهایتا سیصد هزارتومان نمی شود مبنای علی الراس قرارداده است و به دفاتر قانونی توجهی نداشته و آن را در نظر نمی گیرد.
    باتوجه به اینکه تمام فاکتورهای خرید در دفاتر قانونی ثبت شده است خواهشمند است بنده را راهنمایی فرمایید
    متشکرم

    پاسخ
  22. 22
    Avatar

    امین

    با سلام
    امین هستم
    مغازه دارم که ملکیت آن برای خودم هست و جواز به نام خانم گرفتم که اداره دارایی برای سال۹۵ و ۹۶ مالیات گرفته است که در سال ۹۲ به صورت رسمی در دفتر خانه به مدت هفت سال واگذار کردم باید چکارکنم

    پاسخ
    1. 22.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام منظورتون از واگذاری رو لطفا توضیح بدید و یا با شماره تلفن دفتر ۰۲۱۶۶۴۹۰۷۶۳ جهت پیگیری سوالتون تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  23. 23
    Avatar

    علی

    با سلام و وقت بخیر.
    بنده یک سال و نیمه که عضو هیات مدیره شرکتی شدم با ده درصد سهام و بدون حق امضا.اما بنده فقط حقوق بگیرم و دریافتی برای سهام و عضو هیات مدیره ندارم!در این مدت مالیات سال ۹۴ قطعی به مبلغ ۲۲۰ میلیون ابلاغ شد.به علت پرداخت نشدن ،در ماه اخیر به اجرائیات رفت.حال سوالم این است که در صورت پرداخت نشدن به جز مسدود شدن حساب و ممنوع الخروجی چه برخورد دیگری با من میشود؟آیا حبس هم دارد؟

    پاسخ
    1. 23.1
      فرشید رستگار

      فرشید رستگار

      سلام
      باید خدمتتون عرض کنم که حبس ندارد اما امکان ممنوع المعامله شدنتون وجود دارد

      پاسخ
  24. 24
    Avatar

    مینا

    سلام شرکت میخواد مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب کارمندش واریز کنه و بعد برداشت کنه ایا برای اون کارمند طبعاتی داره؟واین کار برای چی هست؟کارمند باید قبول کنه یا نه؟

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این وبسایت جهت ارتقاء فرهنگ مالیاتی و کمک به مودیان و کارمندان سازمان امور مالیاتی جهت تحقق عدالت مالیاتی ایجاد گردیده است.